úterý 15. února 2022

Noc oživlých mrtvol

Název: Noc oživlých mrtvol
Autor: Jonathan Maberry & George A. Romero
Nakladatelství: Omega
Rok vydání: 2017
Počet stran: 408

Anotace:
Právě zemřelí vstávali a napadali živé. Nejsou to ani upíři, ani vlkodlaci. Bylo to něco nového... a děsivého. Od té doby se zombie rozšířili do všech odvětví kultury. Všechno to začalo té strašlivé noci na opuštěném statku...
Antologie Noc oživlých mrtvol se vrací k této noci, kdy všechno začalo. Jonathan Maberry společně se samotným Georgem A. Romerem dali dohromady zcela nové povídky, které se všechny odehrávají během následujících 48 hodin po první noci.

Recenze:
Abych pravdu řekla, tak mě knížka celkem zklamala. Čekala jsem prostě něco víc. Téma zombie apokalypsy mám dost ráda, ale tahle knížka zkrátka nenaplnila mé očekávaní. Byly tam povídky, které byly dost dobré a líbily se mi, ale spousta z nich byla slabota. Asi by se mi kniha víc líbila, kdyby to bylo jinak zpracované, ale takhle mě to moc nenadchlo. Hodnotím 3/5.