čtvrtek 24. května 2018

Šepotání

Šepotání

Název: Šepotání
Autor: A.G.Howard
Nakladatelství: CooBoo
Rok: 2013
Počet stran: 416

Anotace:
Alyssa slyší šepotání květin a hmyzu, je to dar, který připravil o rozum už její matku. Pocházejí totiž z rodiny Alice Liddelové, lépe známé coby Alenka z Říše divů, skutečné inspirace Lewise Carrolla, podle níž stvořil svůj proslulý fantaskní svět.
Když se matčin stav zhorší, nemůže už Alyssa své dědictví dál popírat a zjistí, že na těch fantastických pohádkách, které zná z dětství, je trochu víc pravdy, než by se mohlo zdát. Vydává se na útěk, který zavinila už kdysi dávno právě Alenka. Trhlinou v zrcadle se dostane do Říše divů, jež je mnohem ponurejší, než jak ji zná z knížek a stáhne s sebou i svého nejlepšího kamaráda a tajnou lásku Zacha. Na druhé straně už na ně čeká podezřelý, ale svůdný Morfeus a provází je při jejich hledání. Ale dá se mu opravdu věřit?

Recenze:
Hele, vůbec nevím, kde začít... Kniha mě opravdu hodně bavila. Sice chvíli trvalo, než jsem se do ní začetla, ale nakonec přece! Úplně mě pohltila a nemohla jsem přestat. Zhltla jsem ji poměrně rychle. Moc se mi líbil styl a v jakém duhu to bylo napsané. Sice chvíli trvalo, než jsem si zvykla, že je text psaný zeleně, ale čím déle jsem četla, tím víc mi to bylo jedno...
Většina postav mi byla sympatická, teda až na Morfeuse, toho jsem nemohla vystát. Neuvěřitelně mě vytáčel. Jak tím jak se choval, jeho výstupy, tak i když Alyssu odváděl od Zacha... I když je pravda, že bez něho a mé zášti k němu, by byl příběh o něco nudnější...
Nakonec se mi kniha celkově líbila! Dávám 9/10. Vážně se strašně moc těším na další díl!