sobota 3. února 2018

Proč? 13x proto

Proč? 13x proto

Název: Proč? 13x proto
Autor: Jay Asher
Nakladatelství: Albatros
Rok: 2007
Počet stran: 230

Anotace:
Clay Jensen nechce mít s kazetami, které nahrála Hannah Bakerová, nic společného. Je přece mrtvá. Ale její hlas říká, že i jeho jméno se na páskách objevuje - že je svým způsobem spoluzodpovědný za její smrt. Celou noc tedy Clay poslouchá a odhaluje pravdu o životě a smrti Hanny Bakerové s také sám o sobě - pravdu, kterou nikdy nechtěl tak úplně poznat.
Nelze zastavit to, co má přijít. Nelze změnit minulost. Jediná cesta, jak se dozvědět pravdu a odhalit tajemství je...začít přehrávat.

Recence:
Popravdě, jsem jako první viděla seriál, ale když se mi do rukou dostala tahle kniha, byla jsem nadšená. Strašně mě nadchlo, že tvůrci seriálu 13 Reasons Why se drželi přesně podle knižní předlohy. Stejně jako seriál, tak i kniha měla strašně napínavou zápletku, přečetla jsem jí téměř jedním dechem. Kniha byla velmi čtivá - nemohla jsem se od ní odtrhnout. Jediné co bych jí tam vytkla, že části z pohledu Claye a z pohledu Hanny splývaly moc do sebe. Sice byly její části napsané tučným písmem a kurzívou, ale byla jsem do příběhu tak zažraná, že jsem si nevšimla, že jsem přešla z jedné části do druhé. Takže dávám 4 hvězdičky z 5.